torsdag 19. november 2009

Velkommen!

Endelig i gang!!

Jeg har lenge hatt lyst til å lage en blogg, men først nå er den oppe og går. I mellomtiden har jeg kost meg med mange av de flotte bloggene der ute.

Hvem er jeg?
Jeg er Anette, ei gift tobarnsmor på 35 år som synes det er gøy med bl.a. interiør, fotografering, reiser, strikking og loppemarked. Jeg har to flotte jenter på 2 1/2 og 4 1/2 år og en kjekk mann på 36 år.

For et år siden kjøpte vi huset vårt og har siden ikke gjort annet enn å pusse opp. Nå begynner hovedetasjen å bli ferdig (heldigvis), så da regner jeg med å få tid til litt annet.

Litt om huset: det er rødt, bygget i 1969 og skal med tid og stunder bli mørke brunt. Hus fra 60-70-tallet er gjerne ikke de mest spennende i mine øyne, så en mørk nøytral farge tror jeg kan bli bra. Før vi flyttet inn pusset vi opp badet og jentene sine soverom. Det siste som har blitt ferdig er kjøkkenet og det har blitt fantastisk flott. Vi kunne ikke fått det finere og godt er det siden man legger ned så mye tid og penger.

Det første vi falt for med huset var den flotte hagen med frukttrær, roser og rådyr! Vi har ofte besøk av disse vakre dyrene og de er til stor glede for små og store. Da får heller tulipanene gå fløyten! Foruten om hus og hjem er jeg veldig glad i å reise. Mannen og jeg reiste jorden rundt i 1997 og vi er siden blitt bitt av den såkalte reisebasillen. Jentene har også besøkt mange land og flere skal det bli.

Jeg håper mange kan kose seg med min blogg og få litt inspirasjon til små og store prosjekter eller reiser.


Ha en flott kveld.

Klem Anette




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for en liten eller stor kommentar.
Klem Anette