søndag 29. november 2009

Første søndag i advent og sinktall i hus...

I dag på første søndag i advent har vi tent lys, mor har fremført adventsverset og vi har benyttet dagen til å rydde, kose oss og være ute i skogen. Kongler, mose og lyng fikk bli med hjem, så får vi se om de ikke finner veien til julepynten.


Adventslysene har fått plass på skjenken etter min mormor og morfar. Jeg vurderte en stund å male den hvit, men jeg er glad jeg ikke har gjort det. Med litt møbelpolish fikk den fram sin svunnen glans og sammen med vårt moderne hvite kjøkken passer den perfekt.


Hvite adventslys har fått lilla bånd med sinktall. Ble enkelt og pent synes jeg.
Jeg var litt sent ute med talljakten, men den som leter finner... I går tok jeg tilslutt turen til Sofies villa og blant alt det andre vakre de har så ventet også noen sinktall på meg.

Flere skatter fra shoppingturen i går vil dukke opp etterhvert.

3 kommentarer:

  1. Hei
    Du har nesten maken skjenk som meg. God adventstid;-))

    SvarSlett
  2. Hei og takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Du har en koselig blogg selv som jeg gleder meg til å følge videre.
    Klem Terese.

    SvarSlett
  3. Gratulerer masse. Du har vunnet en engel hos oss.

    Klem Ingunn Hjemmets Gleder

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en liten eller stor kommentar.
Klem Anette