onsdag 25. november 2009

Leken redesign

Fra tid til annen besøker jeg denne hjemmesiden med redesign precious.no Innehaveren Kathrine Schweder har jeg møtt på loppemarked i nærområdet. Jeg gjettet faktisk på det var henne før en felles bekjent presenterte meg. (Hun var målbevist og hadde noen "typiske" Precious skatter under armen ;-)). Hun er utrolig kreativ og tryller frem flotte nye ting som enhver må trekke på smilebåndet av. Hun med venner etablerer seg i disse dager med en gjenbruk og redesign butikk i Halvdan Wilhelmsens alle 13, Tønsberg - butikken heter nettopp "13".
Jeg gleder meg til å ta en tur.

Noen bilder fra hjemmesiden


1 kommentar:

  1. Hei Anette! takk for hyggelig kommentar! Jeg er kjempefornøyd med tvn.Ser ingen forskjell på bilde fra den svarte vi hadde før! Den er bare kjempefin og forsvinner helt i veggen fremfro den store svarte klossen vi hadde før:) absolutt og anbefale! Ha en strålende dag, Klem Eli

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en liten eller stor kommentar.
Klem Anette