torsdag 15. juli 2010

Prikken over i'en - drømmelampa er i hus!!

Vi har manglet lampe over spisestuebordet, men nå er den endelig på plass.

Og ikke en hvilken som helst lampe, men den fineste av de fine... (i mine øyne iallefall og heldigvis er mannen enig ;-)).

En hvit Collage designet av Louise Campbell for Louis Poulsen har i lang tid stått høyt på ønskelisten, men vi har jo syntes den har vært i dyreste laget. Men lykken står en innimellom bi og da Interiørbutikken i Tønsberg skulle bytte utstilling kom den med litt rabatt og da var det bare å slå til! Vi synes den er prikken over i'en og passer utrolig godt til kjøkkenet vårt. Er den ikke fin?

De nydelige rosa pionene fikk jeg av mine to skjønne jentene på bursdagen min. En duft av sommer...

9 kommentarer:

  1. Passer perfekt til det fine kjøkkenet deres :)

    SvarSlett
  2. Hei.
    Fant deg gjenneom NIB siden.
    Nydelig lampe! Skjønner du er fornøyd. Elsker det når noe man har ventet lenge på plutselig dukker opp. Glede!
    Flott hjem du har, virkelig bra jobbet. Pusse opp er et slit, men det er verdt det.

    Mvh Med et lekent sinn

    SvarSlett
  3. hei!

    Lurer på den viften deres jeg.. Virker den?:)
    Vi skal kjøpe slik tenkte vi..

    Vennlig hilsen Tonje

    SvarSlett
  4. Ja, vifta virker den (det gjorde den iallefall før vi flyttet til den andre siden av jorden)! Vi leier ut huset nå og har ikke hørt noe annet. Vifta er praktisk og fin. Det eneste som er at hvis dere har oljefyr så virker vifta så godt at den skifter ut litt for mye av lufta slik at oljefyren kan slukne.. (da må man i tilfelle ha en luke eller vindu litt oppe). Hvis du lurer på noe mer så send meg gjerne en mail, ligger mailadr på reiserjordenrundt.blogspot.com
    Klem Anette

    SvarSlett
  5. Takk for koselige hilsner. Lite oppdateringer på husbloggen, men reisebloggen blir oftere oppdatert hvis man ønsker å drømme seg bort i høstmørket ;-)

    Klem Anette

    SvarSlett
  6. Bra valg av lampe!! Den lampa er bare helt fantastisk!!!

    SvarSlett
  7. Den lampa er fantastisk flott!

    SvarSlett
  8. SÅÅÅ fina bilder:) Jag gillar din blogg...bra inspiration. Jag önskar en fin helg med hopp om vårsol:)

    LOVE Maria på inredningsvis.se
    (Sverige)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en liten eller stor kommentar.
Klem Anette