søndag 28. mars 2010

Vinterens strikkeprosjekter

Vinterens sykdomsrunder har gjort til at strikkeprosjektene har blitt flere og noen av de har også blitt tatt i bruk. De fleste interiørdamer kjenner jo til Puff Daddy. Den enkle strikkepuffen har flyttet inn hos flere av oss. Oppskriften finnes på den fine siden til Pickles. Jeg har strikket den i perlestrikk ala oppskriften til Puff Daddy's Baby Nå har jo Puff Daddy også fått seg en mor og bestemor, men de har jeg ikke forsøkt meg på.

Teppet er egenkomponert (ikke spesielt innovativt, men det ble da fint). Jeg har laget en ramme rundt med riller, ellers strikket 6 rette og 6 vrange. Teppet kunne blitt bredere, men har iallefall blitt langt nok. Det skal nok få lov til å flytte ut og varme oss på kalde sommerkvelder.


Siden det er palmesøndag i dag burde vel innlegget vært både gult og kult, men det får vi se om kommer i løpet av påsken...

Ha en fin søndagskveld.

5 kommentarer:

  1. Kjempestilig og nydelig puff :)))

    SvarSlett
  2. Så fine strikkeprosjekter! Teppet så kjempeherlig ut:)

    SvarSlett
  3. Såå fine ting du har laget ! Digger puffen !! Klem Linda

    SvarSlett
  4. Så fint! Puffen var verkligen läcker. Önskar att jag hade både tid och tålamod till något sådant.

    Stort tack för din snälla hälsning om vår hall. Hoppas du får en riktigt härlig påske. Ha det fint!

    SvarSlett
  5. Oj-så fiiin puff ♥
    god påskeferie!
    -Påskeklem fra Lisa ♥

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en liten eller stor kommentar.
Klem Anette