torsdag 10. desember 2009

Ny sofa og en adventsløper som jeg fant tilslutt...


Jeg har ikke mye lilla adventsstæsj, men en lilla pute og løper pleier å finne veien frem til stua sammen med noen lilla lys og servietter. Selvom ikke lilla er favorittfargen, hører den hjemme i denne ventetiden før jul. Dette året var adventsløperen borte vekk gitt.. Sånn kan det gå når mor i huset finner et nytt og lurt (?) "gjemmested". En plass som virket veldig naturlig i januar, var ikke fullt så sannsynelig i desember. Men det er vel ikke bare meg som har lure gjemmesteder? Nå har iallefall løperen dukket frem fra glemselen og det før adventstiden er over! I går ble den gamle sofaen vår hentet og jeg kunne endelig få fotografert de nye sofaene i sitt "rette" element, med løperen på plass. Sofaene er Milano fra Bolia i fargen Multi Grey. Deilig å bytte ut den sorte sofaen med en lysere en. Jeg er kjempe fornøyd og synes det ble fint!


2 kommentarer:

  1. Så flott dekorert det fatet ditt var! Falt pladask, nydelig sammensatt av kongler, hjerte, og den nydelige svibelen.... Gratulere også med ny sofa...Ønsker deg en fin ukestart. Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Så snygga soffar, stilrena och tyget var riktigt snyggt.

    Jag må erkänna, jag har inget lila pynt. Det är typsikt norsk med lila adventspynt och jag har ännu inte tagit till med det. :-)

    Stort tack för din snälla hälsning.
    Ha det fint!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en liten eller stor kommentar.
Klem Anette