fredag 4. desember 2009

Hus i hus

Jeg har lenge drømt om sinkhusene fra Walter & Co. Flere interiørblogger har postet bilder av disse lekre husene, mens jeg har vært litt grønn av misunnelse siden de så fort har blitt utsolgt. Da jeg leste at Glad i hvitt nettopp hadde bestilt hos Fryd for øyet tok jeg turen til Nøtterøy sist lørdag. Fryd for øyet er en flott liten interiørbutikk med så mange ting jeg fikk lyst på. Det var så vanskelig å bestemme seg... Et sink hus, to eller tre eller, eller? Jeg endte opp med disse tre. De har fått plass på hylla i trappa ned til kjelleren. De passer veldig godt der og jeg er sååå fornøyd.


3 kommentarer:

  1. Ja de er bare nydelige!!! har ønsket meg slike jeg også - leeeeenge... sukk... Får se om jeg ikke bestiller meg slike jeg også..
    Ønsker deg en fin kveld. Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Så fine sinkhus. Jeg ønsker meg...

    Sender du meg adressen din, så sender jeg premien :)

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  3. Hei,

    Send adressen til ingunn.roald@sykepleien.no du.

    Hilsen ingunn

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en liten eller stor kommentar.
Klem Anette